θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Γράφουν, σβήνουν. Μια στο καρφί και μια στο πέταλο.

Την Πέμπτη, 9 Ιουλίου, στο tenekedoupoli είχα γράψει σχετικά με την συνέντευξη του κυρίου Στέφανου Χρήστου:

"...Στην πρώτη σελίδα
του "Εν Πειραιεί", της 7 Ιουλίου 2009, διαβάζω ...συνέντευξη του Στέφανου Χρήστου, που φιλοξενείται στην 8η σελίδα:
...Ο επί 12 χρόνια δήμαρχος Στέφανος Χρήστου μιλά για το έργο του και την επόμενη μέρα...
"Τιμή μου να υπηρετήσω το ΠΑΣΟΚ από άλλο μετερίζι"...
(από όλα αυτά τα πραγματάκια που έγραψε η καλή φυλάδα, προκύπτει πράγματι -με σχετική βεβαιότητα- η υποψηφιότητα του κυρίου Χρήστου για μια έδρα του ΠΑΣΟΚ στην β΄ Πειραιά. Όλη την ανάρτηση μπορείτε να βρείτε εδώ, με τίτλο "από άλλο μετερίζι").

Λίγες ώρες αργότερα, φίλοι μου και τενεκεδοχωριανοί μου, μου ανέφεραν την οργή δύο προσώπων για το δημοσίευμα.
Θα μπορούσα να τους γράψω στα παλιά υποδήματά μου, όμως κακοφάνηκε πολύ στον τενεκέ, να τον πουν αναξιόπιστο και να διαδίδουν ότι αλλοίωνω από αυτό το αξιοπρεπές blog τις συνεντεύξεις οποιουδήποτε ή τα γραφόμενα σε οποιοδήποτε έντυπο. Τσατίστηκα και έγραψα αυτήν εδώ την ανάρτηση με επικεφαλίδα "πυθεία", (12 Ιούλιου 2009)
όπου όχι μόνο επιμένω, αλλά μέσω λινκ στην εφημερίδα, παραπέμπω στην πρωτότυπη συνέντευξη, όπως κυκλοφόρησε και όπως είχε αναρτηθεί μέχρι χτες στην ιστοσελίδα.
Και ξέρετε τι συνέβη;

Το φύλλο 324 της 7ης Ιουλίου 2007 της Εν Πειραιεί

εξαφανίστηκε.

Έτσι η παραπομπή μου στην ιστοσελίδα, οδηγεί πια στο φύλλο 289 ... με θέμα στη σελίδα 8 το ουζερί του Γιώργου στο λιμανάκι του Κερατσινιού, και μια συμπαθητική παρουσίαση με τίτλο "Απο το μποστάνι στο πιάτο σας!"
ΞΕΡΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ;
Αν δεν κόφτει το Χρήστου που τα είπε,
Αν δεν κόφτει τον Εν Πειραιεί που τα έγραψε,
Τελικά γιατί να κόφτει εμένα που εξαφανίστηκαν;

πηγές

(ποιηματάκι)
Στα @@ και μας
τενεκες μπαγλαμας


Δεν υπάρχουν σχόλια: