θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Κοφτερά γνωστά σαγόνια εφρακάραν τα σαλόνια.

Ανοιχτά παραμένουν και τον Δεκαπενταύγουστο ορισμένα τυπογραφεία. Οι εκλογές θέλουν ετοιμότητα. Οι καλοί, παλιοί πελάτες έχουν πάντα αυξημένες απαιτήσεις.

Κολλητός μου γραφίστας με ενημέρωσε εμπιστευτικά για το ΝΕΟ προεκλογικό υλικό βασικών διεκδικητών στην περιφέρεια, που είναι πανέτοιμοι.

Δεν έχω κλέψει προσωπικά δεδομένα, αφού όλοι τα ξέρουνε.

Δεν ζητώ και χρήματα για την διαφήμιση, αφού ως γνωστόν αυτό το blog το διαβάζουμε εγώ, η αδερφή μου, ο αδερφός μου, μια θειά μου και τρεις φίλοι μου που επιμένουν. Όλοι αυτοί, είναι άτομα βιτσιόζικα και θα ψηφίσουν πάλι μία από τα ίδια, ότι και αν λένε οι καμπάνιες.

Επομένως, κανείς δεν μου χρωστάει και έτσι καταφέρνω να μην συμμετέχω στην διαπλοκή αφού το blog μου είναι ένα τενεκεδομπλόγκ που δεν επηρεάζει κανέναν.
Το κλεμμένο υλικό

(κοινό σύνθημα)

6.500 χρόνια μαζί!





Υ.γ. Για να είμαι σωστός τενεκές: δεν σημαίνει κατά ανάγκη ότι όποιο καινούριο φυντάνι προκύπτει εκφράζει και ανανέωση. Μπορεί και να εκφράζει φουσκομπουρμπουλήθρες. Άλλο αυτό όμως και άλλο το φρακάρισμα. Θα επανέρθω κομψότερα, το Δεκέμβρη. Εκεί δυό τρείς μήνες πριν τις εκλογές δηλαδή.
tenekedoupoli

Δεν υπάρχουν σχόλια: