θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Κορυδαλλός, λόγω επιτυχίας επανάληψη.

Έστω και αργά ξυπνάνε...




Σύνδεσμοι εδώ

και εδώ

Επειδή ενόχλησαν οι αναρτήσεις αυτές, έβαλαν ένα τσιράκι να μου στέλνει και ανώνυμες αηδίες. Αυτό, από τότε που άνοιξαν τα βρωμολόγια της πόλης είναι καθεστώς. Εγώ μάγκες είμαι ερασιτέχνης. Καθήστε εσείς όλη μέρα να στέλνετε.
Τσάμπα λεφτά όμως...
Αν έχει δίκιο, γιατί έστειλε το email σε σας και δεν το έστελνε σε μένα; Επειδή γνωρίζεστε;
Ε στείλτε το κατευθείαν εσείς και θα το δημοσιεύσω αμέσως σε σχόλιο σε ανάρτηση, σε ότι θέλετε.
Αυτά τα κολπάκια αλλού.


Υ.Γ (1)
Όταν θα γουστάρω εγώ, θα βάλω το σχόλιο του "τσιρακίου" σε ανάρτηση και θα του απαντήσω όπως του αξίζει
Υ.Γ (2)
Σιγά μην προσλάβω και εγώ μπλόγκερς για να κάθομαι εδώ να σας απαντώ όλη μέρα. Εγώ κύριοι αν δεν δουλέψω δεν τρώω φαγάκι το μεσημέρι. Όχι σαν κάτι που έχουν να δουλέψουν 20-25 χρόνια.

Υ.Γ. (3)
Παρά το ότι όλοι ξέρουν τι γίνεται, δεκτό πάντα το σχόλιο από το blog των "φίλων" του κυρίου Κασιμάτη.
Υ.Γ. (4)
Παγκόσμια ημέρα του περιβάλλοντος αύριο. Μη μολύνετε το διαδυκτιακό περιβάλλον ζουζουνάκια μου.

στραταίικοι τενεκέδες,

1 σχόλιο:

prasinos είπε...

Καλά κάνεις φίλε, το blog είναι δικό σου. Μην τους αφήνεις να το βρωμήσουνε.