θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ο κύριος Διάκος ευχαριστεί.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Επιθυμώ να ευχαριστήσω για τη πανηγυρική επανεκλογή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο Κορυδαλλού, αρχικά τη σύζυγό μου και την οικογένεια μου, τους φίλους και συνεργάτες μου όπου χρόνια τώρα με στηρίζουν και μαζί με τους ψηφοφόρους μου με εξέλεξαν για 5η φορά στα Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης μας. Θα ήταν μεγάλη παράληψη να μην ευχαριστήσω και τους συνυποψήφιους μου στο συνδυασμό μας «Κορυδαλλός-Πρώτη Πόλη» για το δύσκολο αγώνα που δώσαμε κόντρα σε δύσκολες συγκυρίες. Τέλος ανήκει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υποψήφιο Δήμαρχο και επικεφαλής της ομάδας 5 εκλεγμένων Δημοτικών Συμβούλων, το Βασίλη Βουγιουκλάκη για τον επίπονο-επίμονο και με αντίξοες συνθήκες αγώνα που δώσαμε μαζί του για να κρατήσουμε ψηλά τη σημαία της παράταξης στο Κορυδαλλό.

Τελειώνοντας θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα εξασκήσω τα θεσμικά μου καθήκοντα στην αντιπολίτευση που μας ανέθεσε ο λαός του Κορυδαλλού και είναι γνωστό σε όλους σας ότι ήμουν –είμαι και θα είμαι πάντα παρόν στα προβλήματα της Πόλης μας και στη διάθεσή σας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιάννης Στ. Διάκος

Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κορυδαλλού

Δεν υπάρχουν σχόλια: