θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Κεντάει...




















Ο Αντι περιφερειάρχης κ Στέφανος Χρήστου.


ΚΕΝΤΑΕΙ...


Δεν το πιστεύετε;

(διαλογισμός)

Αλίκη Βουγιουκλάκη - Νανούρισμα

Μουσική Music by: Μάνος Λοΐζος ( Manos Loizos )
Στίχοι Lyrics by: Λευτέρης Παπαδόπουλος ( Lefteris Papadopoulos )
Ερμηνεία Performed by: Αλίκη Βουγιουκλάκη ( Aliki Bougiouklaki )

Νανούρισμα ( Lullaby)

Θα κεντήσω, (I shall embroider,)
πάνω στου αλόγου σου τη σέλλα (upon your horse's saddle,)
Με διαμαντόπετρες σωρό (with a mass of diamonds,)
του φεγγαριού το πήγαιν' έλα (the come-and-go of the moon)
στο πελαγίσιο το νερό (across the water of the sea)

Αγόρι μου,αγόρι μου (My darling boy, my darling boy)
αγόρι μου να σε χαρώ (my darling boy, let me have joy of you)

Θα κεντήσω, (I shall embroider,)
πάνω στο δίκοπό σου λάζο (upon your double-edged dagger)
το βλέμμα σου το καθαρό (that clear look of yours)
αυτό το βλέμμα το γαλάζιο (out of your bright blue eyes)
που δε χορταίνω να θωρώ (which I can never stare into long enough)

Αγόρι μου,αγόρι μου (My darling boy, my darling boy)
αγόρι μου να σε χαρώ (my darling boy, let me have joy of you)

Δεν υπάρχουν σχόλια: