θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ο Σάλιαγκας κι ο Μάλιαγκας.


Μουσική:Νικόλας Άσιμος
Στίχοι:Νικόλας Άσιμος



Σε δείχνω με το δάχτυλο
Είσαι το πιο όμορφο κουμάσι, μωρό μου
Είσαι το ξέρω κουφάλα
Μα έχεις τόση ομορφιά

Απάνω στα τριανταδυό
Συνάντησα και γω το θάνατο
Μα το κρατάω μυστικό
Πως μ έδιωξε κι αυτός γι αδιάβαστο.

Μια απόφαση χρειάζεσαι
Και μην πολυπαραμυθιάζεσαι
Όλα στον κόσμο ψεύτικα
Ακόμα και που σ ερωτεύτηκα.

(Αυτά που κάνω τώρα, αυτά που κάνω τώρα
Είναι σαν να μου τρώνε την καρδιά
Γι αυτό χοντρέ προχώρα μας πήρε η κατηφόρα
Ανέβα ν ανταμώσουμε ξανά)

Δεν θέλω άνθρωπο να ιδώ
Αλερετούρ ζωής, ταξίδια θανάτου,
Άγγελος είμαι του κόσμου
Την έχω κάνει τη ζημιά.

Ο Σάλιαγκας κι ο Μάλιαγκας
Για ένα χαζό καβούκι μάλωσαν,
Να βγει το μέσα έξω σας
Και ας εμένα με ξαναμπαγλάρωσαν.

Λαμπόγυαλο τα κάνατε
(Αυτά που κάνω τώρα, αυτά που κάνω τώρα)
Τη δόλια τη ζωή ξεκάνατε
(Είναι σαν να μου τρώνε την καρδιά)
Γκρεμίστε τα τρελάδικα
(Γι αυτό χοντρέ προχώρα μας πήρε η κατηφόρα)
Και κάντε τα χοροπηδάδικα.
(Ανέβα ν ανταμώσουμε ξανά)

Το καλοκαίρι με μαγιό
Και το χειμώνα μου γυρίζεις τσιτσίδι
Κι όλο να φύγεις σε σπρώχνω
Μα μ έχεις πάρει από κοντά

Αρρώστεια μου, σε αγαπώ
Και ας με βρίσκεις παρακατιανό.
Μπορεί και να την ψώνισα
Δεν φταίω και δεν αυτοκτόνησα.

Αντίστροφα κι ανάλογα
(Αυτά που κάνω τώρα, αυτά που κάνω τώρα)
Τα λογικά και τα παράλογα
(Είναι σαν να μου τρώνε την καρδιά)
Ας μου λεγες ν αραίωνα
(Γι αυτό χοντρέ προχώρα μας πήρε η κατηφόρα)
Δεν ζούμε πλέον στο μεσαίωνα.
(Ανέβα ν ανταμώσουμε ξανά)

Δεν υπάρχουν σχόλια: