θα μας πάρουν με τα βοτσαλάκια...

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Από ΠΑΣΟΚ τηλεφωνώ!


Για όλα τα γούστα το ΠΑΣΟΚ/Ελιά/ΔΗΠΑΡ του Βενιζέλου..

(Αναδημοσίευση)

Μήνυμα στο κινητό μου που ήρθε σήμερα το πρωϊ. Η πρώην ΔΗΠΑΡ και προσφάτως ΠΑΣΟΚ κάνει εκδήλωση αύριο στον Πειραιά και μας κινητοποιεί μέσω μαζικού sms. Ωστόσο η μέρα μου ξεκίνησε με τηλέφωνο από Τρικούπη, που με κινητοποιούσε για την αυριανή εκδήλωση.

 Διαδραματίστηκε ο εξής διάλογος με την κατά τα άλλα ευγενική τηλεφωνήτρια: -ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: "Ναι καλημέρα, από ΠΑΣΟΚ τηλεφωνώ, σας καλούμε για αύριο στην εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει στον Πειραϊκό Σύνδεσμο στις 18:00, με ομιλητές τους κυρίους Μανιάτη και Επιτροπάκη" 

 -EPIKAIRO-K: Από που είπατε ότι με καλείτε;

 -ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: Από το ΠΑΣΟΚ

 -EPIKAIRO-K: Από το ΠΑΣΟΚ; Μα εγώ είμαι ΔΗΠΑΡ! Που πήγε η ΔΗΠΑΡ, γιατί την βγάλατε; Εγώ ήθελα ΔΗΠΑΡ!! 

 -ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: (προφανώς αγχώθηκε με την αντίδραση): Ε, κοιτάξτε να δείτε, και ΔΗΠΑΡ έχουμε, θα μιλήσει ο κύριος Επιτροπάκης, που εκπροσωπεί την ευρύτερη Δημοκρατική Παράταξη" 

 -EPIKAIRO-K: Α, σας ευχαριστώ που το διευκρινήσατε, γιατί προς στιγμήν έλεγα ότι το ξαναγυρίσατε στο ΠΑΣΟΚ. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

 -ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: Και εμείς ευχαριστούμε, σας περιμένουμε"

 Αναδημοσίευση από ΕΠΙΚΑΙΡΟ

http://www.epikairo.gr/index.php/satira/item/9193-gia-ola-ta-goysta-to-pasok-elia-dipar-tou-venizelou#sthash.Va2Gt1Hg.dpuf



Φωτό (2) από επίκαιρο

Φωτό (1) επίκαιρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: